اخذ تاییدیه دانش بنیان توسط یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان

22 01 2022
کد خبر : 3949990
تعداد بازدید : 796

شرکت بهسازان آب و خاک محیط کادوس به مدیرعاملی دکتر علیرضا پنداشته عضو هیأت علمی پژوهشکده حوضه آبی دریای خزر، مستقر در مرکز رشد واحدهای  فناور دانشگاه گیلان، موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان در حوزه ماشینها و تجهیزات پیشرفته شد.
شرکت بهسازان آب و خاک محیط کادوس با زمینه کاری ارائه خدمات در حوزه تشخیص و کنترل آلاینده های زیست محیطی شامل مشاوره طراحی و نظارت بر ساخت و راه اندازی تصفیه خانه های آب و فاضلاب، اجرای طرح های احداث، بهره برداری و راهبری تصفیه خانه های آب و فاضلاب، تآمین تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت تآسیس شد. این مجموعه در سال ۱۳۹۹ در مرکز رشد دانشگاه گیلان استقرار یافت. اعضای فعال این شرکت متشکل از ۴ عضو هیئت علمی رشته های مهندسی شیمی، شیمی و مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان و همچنین بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک هستند.'


شایان ذکر است در حال حاضر تعداد 7 هسته فناور و 14 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان مستقر هستند که از این تعداد 5 واحد فناور در زمینه های کشاورزی هوشمند، مکاترونیک و کامپیوتر و مهندسی شیمی موفق به اخذ تاییدیه شرکت دانش بنیان شده اند. همچنین یکی از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه در زمینه معماری و هنر موفق به دریافت گواهی شرکت خلاق شده است.


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب